"ליברמן יהיה ראש הממשלה הבא"

    דוד לזר 1 Comment on "ליברמן יהיה ראש הממשלה הבא"
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' אמר בכנס "שבתרבות" בעיר באר שבע כי יו"ר מפלגתו אביגדור ליברמן הוא יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל.

    למרות שאהרונוביץ העריך כי הבחירות לא בפתח בכל זאת אמר כי "בבחירות הבאות ישראל ביתנו תתחזק. ואביגדור ליברמן עוד יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל. הוא מסוג האנשים שיכולים להנהיג את המדינה".

    אהרונוביץ', המכהן גם כחבר בקבינט המדיני-ביטחוני, נשאל גם על תוצאות מבצע 'צוק איתן' ותחושת החמיצות הגדולה בשל חוסר ההכרעה בו והשיב: "עמדנו על סף שבירה של חמאס, אך נמנעו מלהגיע לכך עקב שיקולים ביטחוניים ומדיניים. אני חשבתי שצריך היה לסיים את העבודה, לפגוע במערך הרקטות ובמנהיגי חמאס עד שייכנעו".

    על הביקורות שנשמעו לאחרונה על צה"ל והרמטכ"ל גנץ אמר אהרונוביץ כי "אם יש ביקורת היא צריכה להיות על הדרג המדיני, שאני חלק ממנו. מי שמותח ביקורת על הרמטכ"ל עושה לו עוול".

    "אני מעריך שהפסקת האש תימשך מעבר לחודש, אבל אני לא ממש אופטימי לגבי העתיד. ישראל השיגה הישגים, אבל לחמאס עדיין יש שליש מיכולת שיגור הרקטות שהייתה לו", אמר אהרונוביץ.

    הוא גם התייחס לאיום החדש על המזרח התיכון ואמר כי "דאעש לא מאיים עלינו ולצה"ל יש יכולת לטפל בו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      העניבות של ליברמן על הפנים. בעצם, מה זה משנה מי ראש הממשלה ה' מוליך אותו על פי מעשינו – נחזור בתשובה ותהיה לנו שנה טובה אמן !